1 lip 2017

83. Because I Knew You I Have Been Changed For Good - III urodziny Follow The Flame!

It well may be, that we will never meet again in this lifetime so let me say before we part: So much of me is made of what I've learned from you. You'll be with me like a handprint on my heart. And now whatever way out stories end I know you have rewritten mine by being my friend.


Lea Michele & Chris Colfer- For Good (from musical Wicked)
Hej ! Witam was na III urodzinach bloga Follow The Flame. Jak być może niektórzy z was zauważyli nie ogłaszałam żadnej imprezy z okazji 3 latek istnienia bloga. I właśnie dzisiaj chciałabym wam wyjaśnić powody mojej nieobecności braku owłaśnie specjalnej notki z okazji III urodzin. Ale za nim do tego dojdę chciałabym was zachęcić do wysłuchania się w piosenkę, którą na dzisiaj wybrałam. Moja uwielbienie Glee rośnie w siłę ale to nie dlatego wybrałam "For Good". Wybrałam ten utwór ponieważ najlepiej odzwierciedla to co chce wam powiedzieć. Bo naprawde może byc tak że to jedna z moich ostatnich notek na Follow The Flame, czego bardzo bym nie chciała. Nie mogę wam tego jednak obiecać ponieważ nie spodziewałam sie ze zaledwie pierwszy rok liceum spowoduje u mnie aż tak duże przerwy jesli chodzi o blogowanie. Chcę jednak żebyście wiedzieli, jak wiele to ze wpadaliście tutaj i czytaliście moje marne wypociny i oglądaliście moje prace dla mnie znaczyło. Nie ważne czy miałam gorszy czy lepszy tydzień wy zawsze tutaj byliście ze słowami otuchy i słowami, którymi mnie docenialiście. I myślę, że to właśnie wy pomogliście mi odnaleźć to co chce w życiu robić. Blog był dla mnie powodem, dla którego chciałam robić coraz to lepsze prace i dalej nim jest. W tym poście chciałam wam coś obiecać. Obiecać, że postaram się znaleźć czas na robienie czegoś na bloga. Może niekoniecznie będą to typowe nagłówki czy sygnaturki, ponieważ chciałabym się nauczyć grafik wektorowych w Adobe Illustrator, ale postaram się tutaj wracać i coś wam pokazywać. I oczywiście będę zaszczycona jeżeli będziecie dalej chcieli to oglądać ( w końcu mam jeszcze tyle piosenek, którymi chcę się z Wami podzielić). Nie ukrywam, że chciałbym też dobić do tych 100 notek i może 100 000 wyświetleń *hihi*.
Ale to wszystko plany na daleką przyszłość. Daleką to znaczy do września, ponieważ dopiero wtedy kupię nowy komputer. Bo widzicie dzisiejszy post miałby w sobie nie mało grafiki, gdyby nie fakt że dwa tygodnie temu zalałam sobie komputer.... I od tej pory nie działa. I chociaż przez ostatnie 2 tygodnie miałam czas na robienie grafiki, nie miałam do tego sprzętu. Widzicie takie to ja mam szczęście! Więc wakacje spędzam w pracy zarabiając na nowego laptopa. A tym czasem żegnam się z wami i mam nadzieję, że znowu do was wkrótce napiszę. Trzymajcie się ciepło. Jeszcze raz pięknie wam dziękuję za te 3 lata. Cóż to była za podróż ❤


*post pisany na telefonie, więc przepraszam za błędy i fatalne formatowanie*

1 komentarz:

  1. Doskonale Cię rozumiem, sama miałam tak samo w pierwszej, a co dopiero teraz w drugiej liceum! Jedyne co mnie ratowało to przerwa świąteczna, ferie zimowe i wakacje. W przyszłym roku czekają mnie typowe zmagania maturzystki. Nie dość, że jestem do tyłu z przedmiotów rozszerzonych to jeszcze mam podobno startować w olimpiadzie biologicznej, wiec sama zastanawiam się nad przerwą.
    Bardzo liczę na to, że opublikujesz tutaj jeszcze jakieś swoje prace. Jejku! Tęsknię za nimi, bo to co tworzysz jest najpiękniejsze! Wracaj szybko! ^^ (nawet jakbyś miała wstawiać notki raz na 2 lub 3, czy 4 miesiące, jak ja)
    A piosenka jest cudowna ♥

    Pozdrawiam cieplutko, życzę wspaniałych wakacji i oczywiście powodzenia w przyszłym roku szkolnym!

    OdpowiedzUsuń

• Będę wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię, trzeba uczyć się na własnych błędach :)
• Jeśli chcesz sobie pohejtować, miej chociaż odwagę zrobić to publicznie, a nie pisać z anonima.
• Komentarze wulgarne, niecenzuralne etc. będą natychmiastowo usuwane.