18 paź 2015

58. Life's a Laugh And Death's a Joke, That's True.

Free Image Hosting at FunkyIMG.com
Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life
Kiedy Ci smutno i źle Monty Python Pocieszy cię :D

Hej kochani! Witam was po dwóch tygodniach przerwy. Niestety ale tylko na taką częstotliwośc notek pozwala mi szkoła. Niektórych rzeczy nie da się przeskoczyc. Piszę ten post między uczeniem się na angielski słówek, gramatyki i kultury USA i uczeniem się na sprawdzian z biologii. Uwierzcie mi że nie jest łatwo i naprawdę aż płakac się chce jak widzi się ile trzeba się jeszcze nauczyc. Ale nie będę wam tutaj tym truła bo nie ma sensu. Zapytam się tylko czy naprawdę w każdej 3 klasie gimnazjum jest aż tak fatalnie? A jak tam u was? Co ciekawego się wydarzyło ? Ja tam wpadłam w rutynę :P Ale w tym tygodniu minęły dwa miesiące od kiedy zaczęłam naprawdę regularnie cwiczyc i jestem z siebie bardzo dumna, że chociaż tyle wytrzymałam. Naprawdę nie sądziłam że sport kiedykolwiek sprawi mi tyle radości i sprawi, że będę się aż tak dobrze czuła. Między 7-9 października byłam na wycieczce szkolnej w Warszawie. I w sumie nie wiem co mam sądzic o tym mieście, z jednej strony ma ciekawe zabytki i niesamowitą historię, a z drugiej strony panuje tam według mnie dziwna atmosfera, szczególnie w samym centrum. Te wszystkie szklane wieżowce są trochę przerażające, natomiast Stare Miasto bardzo ładne. Centrum Nauki Kopernika jest świetne! Naprawdę czułam się tam jak na gigantycznym placu zabaw. I byliśmy także w teatrze na "Mamma Mia". To było najlepsze show jakie kiedykolwiek widziałam, ta energia, muzyka, scenografia no po prostu bajka! Zupełnie inaczej teraz słucha mi się ABBY, a to naprawdę zespół, którego nie lubię.
Dzisiaj nie mam dla was wiele, nie mam czasu naprawdę na zabawę w PS. Tylko 2 sygnatury, 2 nagłówki, 2 tapety i 2 koloryzacje. Na dole mam dla was specjalne zaproszenie, i bardzo proszę żebyś cię je przeczytali i mam nadzieję, dołączyli do zabawy ;) Następna notka powinna byc związana z Halloween, a to właśnie przez Dom Strachów. Jednak co to Dom Strachów dowiecie się czytając malutkie ogłoszenie na dole. Do zobaczenia wkrótce ♥ 

-Sygnatury-
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
-Nagłówki-
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
-Tapety-
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
-Koloryzacje-

A na koniec małe zaproszenie. Jak byc może niektórzy wiedzą jestem jedną z moderatorek na polskim forum graficznym War Of Beast i wpadłam na pomysł zabawy, na którą chciałabym was bardzo serdecznie zaprosic :) A mianowicie z okazji Halloween na WoB powstał specjalny dział "Dom Strachów" pełen specjalnych wyzwań, dodatków i zabaw. Do zdobycia są tytuły Pogromcy Duchów, Łowcy Roku 2015, Mistrza Obrony Przed Czarną Magią, Dobrze Zaopatrzonej Wiedźmy oraz Uzbrojonego po zęby. Oprócz tytułu nagrodą jest specjalna paczka dodatków. Chciałam was zaprosic do wejścia do Domu Strachów gdzie znajdziecie między innymi Komnatę Tajemnic albo Arsenał Magicznej Broni. Aby się dowiedziec więcej wystarczy się tylko zarejstrowac! Link do forum znajdziecie pod zdjęciem. Zapraszam gorąco! Mam nadzieję, że dołączycie do zabawy ;)
 Link Do Forum

9 komentarzy:

  1. Prześliczne a najbardziej pierwsza praca, może przez kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, opublikowałyśmy notkę niemal w tym samym czasie :D
    Hm, co do szkoły, powiem tak: Ciesz się III gimnazjum póki możesz, bo ja jestem w III liceum i szał przygotować do matury to coś, co potrafi człowieka zabić. Ale rozumiem Cię ;) W gimnazjum też panikowałam na "nawał roboty" i teraz widzę, że gimnazjum to tak naprawdę trzy lata wakacji, w których naprawdę mało trzeba do szkoły robić. Mimo to za gimnazjum nie tęsknię i wolę przeboleć maturalną niż wspominać gimnazjalne lata.
    Teatr, uhhh, kocham teatr, coś wspaniałego, a jeśli sztuka jest dobra to naprawdę można odlecieć, więc zazdroszczę <3
    Przejdę już do grafiki, wiadomo, że cudne jest wszystko, ale moje zdecydowane faworyty to: druga sygnaturka, drugi nagłówek i druga tapeta (którą sobie pobiorę ;)).
    Kocham Twoje napisy, są po prostu boskie *.* Zazdroszczę XD
    Carry On My Wayward Son - kradnę koloryzacje.
    Back in Black - no i drugą tapetę ;)
    Pozdrawiam i miłej nauki życzę XD
    GalleryGold

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko ty masz ochotę płakać :') Ja mam sprawdziany w każdy poniedziałek i wtorek, zazwyczaj jeszcze w środę. Do tego kartkówki i konturówki na które muszę nauczyć się jakichś 300 rzek, nizin itd. Kocham szkołę :')
    Cóż mogę napisać o dzisiejszych pracach. Trochę trudno klika się w klawiaturę, kiedy mózg ma się zmiażdżony wiedzą i niemiecką patelnią. Ale spróbuję.
    Sygnaturka otwierająca post jest mniamuśna, te kolorki powalają c: Podoba mi się też bardzo drugi nagłówek. O, i druga tapeta, uwielbiam takie vintage kwiatki xD
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci weny x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nope, nie skomentuję już tego, nie! Widziałam wszystkie prace z tej notki i powiem ci.. KOCHAM je tak bardzo, no może nie aż tak bardzo, jak kocham ciebie, haha :D
    Carry On My Wayword Son <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wowowow *O* 2 nagłówek jest przeboski <33333 Z sygnaturek wolę tą pierwszą, a z tapet 2 :D Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakie świetne sygnatury. Podobają mi się najbardziej ze wszystkich prac :)
    A co do Warszawy... to mało widziałaś xD najbardziej irytujące są starsze babcie, autobus 112 i kilometry podziemnych przejść (jakby większym problemem było namalowanie pasów) xD
    A co do 3 gimnazjum, to chyba Cię zamartwię, ale druga była gorsza od trzeciej, bynajmniej u mnie. Więcej nauki, więcej wszystkiego xD ale na koniec było strasznie, poprawianie wszelkich ocen, bo się do punktów wliczały... ano i poczekaj, aż pójdziesz do LO, wtedy gimnazjum będzie przewspaniałe xD
    Pierwsza tapeta ma fajny układ literek, ano i chciałam powiedzieć, że linki do koloryzacji nie działają :<
    Pozdereczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Back in Black drugą tapetę :D

    OdpowiedzUsuń

• Będę wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię, trzeba uczyć się na własnych błędach :)
• Jeśli chcesz sobie pohejtować, miej chociaż odwagę zrobić to publicznie, a nie pisać z anonima.
• Komentarze wulgarne, niecenzuralne etc. będą natychmiastowo usuwane.