16 sie 2015

51. Even Though We Cant Afford The Sky Is Over.

Free Image Hosting at FunkyIMG.com  
Serj Tankian - Sky Is Over
Mam ostatnio taką jazdę na jego muzykę *_* Naprawdę, gorąco wam polecam jego twórczośc :)

Hej! Witam was w 51 notce na Follow The Flame. Naprawdę, połowa do 100 za nami! Możecie w to uwierzyc? Naprawdę nie wiem kiedy zdążyło się tutaj pojawic aż tyle notek,a  co za tym idzie aż tyle prac. Za rok o tej porze byc może będziecie czytali specjalną 100 notkę na blogu... jeju ale ten czas leci! Zostały już tylko 2 tygodnie wakacji, i naprawdę myśl o kolejnym roku szkolnym przyprawia mnie o mdłości. 3 klasa chyba naprawdę będzie najgorsza, a nasi kochani nauczyciele nie odpuszczą  ani na sekundę, bo po co. Już w drugim albo trzecim tygodniu września mamy zapowiedziany sprawdzian z chemii, a nawet nie ma jeszcze planu lekcji. Naprawdę chętnie posiedziałabym w domu jeszcze chociaż ze 4 tygodnie. Ale niestety pierwszego września wszystko zacznie się od nowa. Ale dośc tego smutku! Póki co mam 2 tygodnie i 3 seriale do skończenia - Arrow, Flash i Breaking Bad. Jak dobrze że nie mają one po 10 sezonów :P No i potem tylko czekac do września na 9 sezon Doctora i do października na Supernatural i Arrow ♥ A najlepiej znaleźc jeszcze czas, żeby to wszystko obejrzec. Z tym już może byc gorzej :P
Dzisiaj mam dla was 4 sygnatury, 4 nagłówki z czego jeden to współpraca, do tego 5 koloryzacji (możecie uwierzyc, że zrobiłam już ponad 100 koloryzacji!!) i na deser paczka stocków, które już wypróbowałam na pracach :) Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Do nagłówka z Elvisem powstał także szablon, który możecie obejrzec na Graphic Poison :). Moje nagłówki opanował na dzisiaj Ansel, ale naprawdę miałam niezłą wene na zrobienie tych prac i jestem z obydwóch nagłówków z nim bardzo zadowolona. Szczególnie z tego z Route 66 ♥ Według mnie jest bardzo klimatyczny ^^
Przed pobraniem czegokolwiek koniecznie zapoznaj się z regulaminem!  W tym tygodniu na Follow The Flame stuknęło magiczne 40 tys. wyświetleń za co gorąco wam dziękuję. Zapraszam was tez do dołaczenia do polskiego forum graficznego War Of beast. Dołącznie do zabawy! Link do forum znajdziecie TUTAJ.                                                                                                                           
-Sygnatury-
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
-Nagłówki-
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
 Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
                                                   ^Współpraca z Erenae^
-Koloryzacje-
http://hostuje.net/file.php?id=62f4571e60ee2f043b81dc7d71f00bba
hostuje.net/file.php?id=5d3b5ebf254f0ce8ef944211b4a7f141
hostuje.net/file.php?id=0246ae941cd23350fd58f69692f98aa9
http://hostuje.net/file.php?id=98dbb8b4c3951476494c1cb6d9d3a8d8
hostuje.net/file.php?id=750d8245424e5c531c4212a0d5fab7c5

-Stocki- 
http://hostuje.net/file.php?id=0686f52ffd788c3f2aeba6d42c644182

23 komentarze:

  1. Juz widze same cudenka *_* Dlatego pelny komentarz napisze zaraz <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki wreszcie mogę napisać pełny komentarz :)
      Śliczna sygnaturka rozpoczynająca post, możesz zdradzić kto na niej jest? < 33
      Ogólnie ze wszystkich sygnaturek (które oczywiście są piękne, aż za piękne ;D), moje serduszko podbiła błękitna *-* Te kolory i po prostu to wszystko co na niej jest, naprawdę mnie urzekło :)
      Z nagłówków to chyba najbardziej podoba mi się ten z Route 66, jest obłędny i mam malutką nadzieje, że kiedyś zrobisz z niego szablon :)
      Widziałam twój szablon z Elvisem *-* BRAK SŁÓW
      Pobieram oczywiście koloryzację i stocki, na pewno mi się przydadzą ;-**

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Cały post jest... wow! Nawet nie potrafię tego określić. Zauroczył mnie każdy nagłówek i spodobała mi się większość koloryzacji. Są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie też czeka nieszczęsna 3 klasa :C I już mam zapowiedziany sprawdzian z historii!
    A prace jak zwykle cudowne ♥ Z sygnaturek najbardziej podoba mi się ta trzecia - jest w niej coś niezwykłego, nie mogę oderwać od niej wzroku! I kocham taką kolorystykę, a zdecydowanie za mało jej widzę na różnych grafikach.
    Jeśli zaś chodzi o nagłówki, to ostatni z przepiękną Carą prezentuje się cudownie, tak samo jak i ten drugi, ale... Ale ten z Augustusem wygrał jednak wszystko ♥ Takie delikatne kolorki, TULIPANY i jeden z moich ulubionych cytatów z GNW <3 Nic dodać, nic ująć!

    Pozdrawiam i życzę weny :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach.. wakacje się już kończą, a ja miałam się uczyć! ;-; Jejku.. ja już do 1 liceum idę, a na samym początku są testy sprawdzające wiedzę z każdego przedmiotu.... Okropność... ;/
    W 3 klasie nie jest tak źle, chociaż trzeba się bardzo mocno przyłożyć, żeby dobrze zdać egzaminy by dostać się do wymarzonej szkoły średniej, ale to w porównaniu z tym co się zapowiada to pikuś. Dobra kończę straszyć szkołą, bo mnie samą to przeraża.

    Prace cudowne! Serio jak ty to robisz? *pytałam się to już kiedyś hahah*
    Moimi faworytami są:
    1,2, i 3 sygntura oraz 2,3,4 nagłówek.

    Życzę mnóstwo weny ^^
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu nie umiem wejść na tego bloga i się nie zachwycić! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu!
    Kobieto, te prace sa po prostu magiczne! Wszystkie piękne na swój sposób. Każda innym stylem! Jak ty to robisz?!
    Mam nadzieję, że szybko dobijemy do 100 notki!
    Pobieram stocki.
    Oraz pozdrawiam! *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace *.* ,a te 2 ostatnie nagłówki ... awww boskie !!! Pozdrawiam serdecznie ! :D A co do 51 notki, gratki *.* Mało kto ma ich tak dużo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku Lotus!
    Wspaniała dawka prac! Jestem pod wielkim wrażeniem *o*. Jak zwykle z resztą...
    Ansel <3 Awww no normalnie uduszę cię kiedyś! Ty już dobrze wiesz, co zrobić, żeby Forain (dawniej Natx) miała papilacje serca xD Ech...
    Jestem totalnie oczarowana sygnaturkami i nagłówkami! Widziałam szablon z Elvisem. Mistrzostwo!
    Sing For Absolution
    Pobieram dodatki! <3
    Pozdrawiam!
    Forain z lost souls

    OdpowiedzUsuń
  9. JA MYŚLAŁAM, ŻE PRZEŻYCIE DZISIEJSZEJ MIGRENY BYŁO WYZWANIEM, ALE POTEM ZOBACZYŁAM TĘ NOTKĘ I STWIERDZIŁAM, ŻE SIĘ MYLIŁAM. PRZEŻYĆ PATRZENIE NA TWOJE PRACE - TO JEST WYZWANIE. CZUJĘ SIĘ, JAKBYM NIE BRAŁA TYROKSYNY MIESIĄC I MIAŁAM MILION MIGREN NA RAZ.
    DRUGA SYGNATURA TO ŻYCIE. PO PROSTU ŻYCIE. JEST TAKA CUDOWNA.
    I JESZCZE MEGA PODOBA MI SIĘ WSPÓŁPRACA Z ERENAE.
    W OGÓLE NAGŁÓWKI WYMIATAJĄ.
    TEN Z ELVISEM JEST TAKI MEGA ORYGINALNY AWEHGIWUGUIWE KOLEJNY, TEN OBOK TEŻ, NO PO PROSTU JEJU NIE WIEM CO NAPISAĆ.
    A POTEM JESZCZE ANSEL.
    NO JEZU.
    10000000000000% DONE
    DZIĘKUJĘ, IDĘ ZDYCHAĆ

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie myślę o nadchodzącym roku szkolnym i muszę jak najszybciej zapomnieć o ilości pozostawionego czasu, jaki został (musiała pisać). :D Mam zamiar spędzić go na serialach i grafice - ogólnie na relaksie (pomijam lektury, które wypadałoby -przeczytać).
    Bardzo podoba mi się druga sygnatura, a nagłówki wszystkie mają coś w sobie. Współpraca wyszła genialnie. Ah. <3
    Pozwolę sobie skraść twoje stocki, a zatem Sing For Absolution. :)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulala ♥ Zakochałam się w pierwszej sygnaturze, jest po prostu asdfghjkl!! Obłędna! Z nagłówków bardzo, ale to bardzo spodobał mi się ten z Route 66. Jest świetny!
    Koniec wakacji? Nie dla mnie, haha! To znaczy, oczywiście szkoła będzie, ale tylko w weekendy, o ile będą jeszcze miejsca. Bardziej przeraża mnie myśl, że tyle czasu nie udało mi się znaleźć porządnej pracy, ale trzeba być spokojnym. A twój sprawdzian z chemii na 100% będzie z poprzedniego roku i nie będzie AŻ TAK ważny, ale już teraz trzymam kciuki na zapas, żebyś jakoś go napisała :D
    Serdecznie pozdrawiam ♥
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scar Zapominalska, heloł! TRZECIA SYGNATURA ♥♥♥ Mój faworyt! :D ♥

      Usuń
  12. Boże, sygnatura z Jaredem <3 Jest przepiękna. Wgl twoja grafika jest nieziemska! Oczywiście pobieram różne dodatki, dużo pobrałam, dlatego będziesz w kredytach u mnie oraz Sing For Absolution ;)
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram paczkę stocków <3
    Mega prace <3
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Sygnaturki są prześliczne *.*
    Z nagłówków to zdecydowanie najbardziej podoba mi się ostatni!
    Koloryzacje te prezentują się ładnie, ale na razie nie pobieram, zobaczymy może jak nie będę mogła nic dopasować to wrócę i pobiorę, ale jak coś to poinformuję :)
    Paczuszkę ze stockami pobieram oczywiście ich nigdy dość.
    Czekam na więcej, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty już wiesz co ja z tej notki kocham najbardziej ♥
    Drugi nagłówek to oczywiste mistrzostwo. Mogę się wgapiać w niego bez końca, pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń

• Będę wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię, trzeba uczyć się na własnych błędach :)
• Jeśli chcesz sobie pohejtować, miej chociaż odwagę zrobić to publicznie, a nie pisać z anonima.
• Komentarze wulgarne, niecenzuralne etc. będą natychmiastowo usuwane.