26 kwi 2015

35. Time has never been my best suit.

Free Image Hosting at FunkyIMG.com  
The Vamps - Oh Cecilia (Breaking My Heart)

Hej :) Jak wam minął tydzień? Jak trzecioklasistom poszły egzaminy? Ja w tym roku jeszcze nie pisałam ale za rok jestem pewna że zwariuję! W tym roku sobie je rozwiązałam i zaskakująco dobrze poszłaby mi matma (to co robiliśmy do tej pory miałam na fula), polski chyba też nieźle, historia była w miarę spoko także wynik byłby dobry ale totalnie bym poległa na części przyrodniczej zwłaszcza na biologi. Nie potrafię polubic tego przedmiotu, po prostu nie jestem wstanie. Ale może w przyszłym roku będzie na moim poziomie czyli mniej wiecej podstawówkowym xD Nauczyciele już nam powiedzieli że w tym roku były za łatwe więc w przyszłym roku sobie polegniemy na nic >_< uroczo. Dlatego trzeba będzie zrobic wszystko żeby zdobyc jakiegoś laureata. Challange Accepted. Generalnie mimo wolnego tydzień nie był szałowy. Ostatnio mam znowu taki przymułowy okres. Chyba przed 15-tymi urodzinami. Będą za .. o kurde.. 2 tygodnie :O. Zaczęłam też na dobre biegac. Już 4 dni za mną xD. Mam nadzieję, że pogoda mi tego za bardzo nie pokrzyżuje. Dużo bardziej wolę jakiś ABS albo fitness od biegów, ale jakbym się za to nie wzięła to wpadłaby mi kolejna 3 z wf, bo pewnie nauczycieli nie interesuje że takie biegajace 1,56 sobie nie dorzuci do kosza :P W końcu zabrałam się też za przygotowywanie notki urodzinowej! A to już 1 lipca. Mam baaardzo ambitny plan ( min. 30 ikon, 15 nagłówków i 15 sygnatur ....) Rozrysowałam sobie do tego nawet tabelkę. Na razie mam 1 nagłówek, 1 PSD, 1 paczkę textur i 1 tutorial, a jeszcze tyle roboty przede mną. Jeśli dobrze pójdzie notka urodzinowa będzie 45 notką na FTF !
Dzisiejsza notka w sumie wydaje mi sie byc wiosenna. Wkradło się trochę zieleni i ciepła do moich prac :) No i taka wiosenna, zeszłoroczna piosenka jednego z moich ulubionych zespołów <3. Powiedziałabym, że z prac jestem zadowolona. Coraz bardziej lubie ikony i coraz chętniej je robię. W sumie najbardziej mieszane uczucia mam do 4 aka 3 nagłówka (tego zielonego z Billie). Z początku mi się podobał potem jakoś mniej. W tym tygodniu pokombinowałam trochę co widac min w 2 pierwszych sygnaturach albo ostatnim nagłówku. Muszę się w końcu nauczyc wycinac dobrze postaci. Reasumując dzisiaj mam dla was 6 małych ikon, 4 duże ikony, 4 sygnatury, 4/5 nagłówków - jeden w dwóch wersjach kolorystycznych. Osobiście wolę tą zielono malinową wersję a wy? I na deser 2 kolorowania, 3 koloryzacje i kilka plików PSD. Tradycyjnie proszę o otwieranie w nowych kartach ponieważ jakośc sie buntuje :) uff ale sie rozpisałam.

! Uwaga, proszę o dokładnie zapoznanie sie z regulaminem. Zaszły w nim zmiany! 
-Ikony-
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
 
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com

-Sygnatury-

Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com

-Bannery-
Free Image Hosting at FunkyIMG.com

-Nagłówki-

Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
 Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com
Free Image Hosting at FunkyIMG.com

-Kolorowania-
Free Image Hosting at FunkyIMG.com Free Image Hosting at FunkyIMG.com  

-Koloryzacje-
http://hostuje.net/file.php?id=2adeb37698aaa52d9c33434f8b421fdc

http://hostuje.net/file.php?id=4373c90e0e3416b94eaf391e66eac9d7

hostuje.net/file.php?id=a998d0a1bab4f571f2a9b98aad3f5a0d

- Pliki PSD- 

http://hostuje.net/file.php?id=1ce12912c60362a675dba9fd6ec7c4dc

http://hostuje.net/file.php?id=f291f274184c545ef36ea09dd3897b1b

http://hostuje.net/file.php?id=2984ef3410d6c193e40eb3e5aa82e3c9

hostuje.net/file.php?id=a049e2338ddbe279906c594c160b91eb

hostuje.net/file.php?id=1f0330d813eee0bd28a289c1192e8a2b

hostuje.net/file.php?id=ced93743c3e4e071f2028e83dda3cf1e

http://hostuje.net/file.php?id=3ae3ea5ecf9872e9e8b9edc61d6504df

http://hostuje.net/file.php?id=1b34c9e1b4e8023341824d5ee5f95a84

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Sing For Absolution
      Testy za łatwe? To była masakra. Najłatwiejszy był test z Historii i WOSu, a najgorszy z przyrodniczych. Na matmę dali za mało czasu i musiałam przez ostatnie 10 minut rozwiązywać dwa zadania otwarte na raz. Niestety nie zdążyłam. Cóż osiem punktów to dla mnie dużo i cieszę się, ze przynajmniej nie zero. Zmartwiłam się na polskim, bo temat opowiadania był łatwy, ale pisząc swoją przygodę użyłam staropolskiego języka i mogę mieć ledwo 2 punkty. To już nawet nie myślę o liceum w kierunku humanistyki, ani nad technikum skoro tak słabo mi poszło. Jeszcze jest zawodówka.
      Prace są cudowne. ;3 Banner z Pondową, sygnaturka z the best genius ever, oraz nagłówek z Piper są moimi faworytami. :D Ostatni nagłówek chyba był na jednym z wyzwań na shadowplay (ile się nie mylę) i też bardzo mnie się podoba. Zauważyłam tylko, że w 2 wersji nagłówka jest za dużo jasności.
      Kurcze, ty już organizujesz notkę urodzinową, a ja w ogóle o niej nie myślę. Ba, w ogóle jej nie będzie. Jakoś nie lubię obchodzić urodzin, a na dodatek, na żadnych urodzinach nie byłam, więc nie ma o czym mówić.
      Pobieram dodatki i PSD do nauki.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dla mnie jak rozwiązywałam najłatwiejszy był angielski (bo dwujęzyczna gimba) ale po prostu przyrodniczy mnie rozłożył na łopatki. Czemu tylko dwa punkty za opowiadanie :O Nie powiesz mi chyba że trzeba było używac nowoczesnego języka xD zawsze mogłaś pisac językiem jaki pojawił się w Wiedźminie a to przecież jedna z najlepszych nowych polskich książek. Nie łam się - na bank pójdziesz do dobrej szkoły ;) Bardzo się cieszę, że prace Ci się podobają, od razu się uśmiecham! A może jednak się skusisz na notkę urodzinową C: fajnie by było coś takiego zobaczyc na EW. Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą.
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Sygnatura na wstępie ze Sky♥ W ogóle wszystkie sygnatury z tego postu mi się podobają :D
    Z nagłówków to w sumie też wszystkie mi się podobają :D O, jak nigdy nie podobały mi się koloryzacje na blogach tak ta trzeia z twoich jest genialna, chyba pobiorę [Sing For Absolution] :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay bardzo się cieszę, że Ci się podobają C: Łuhu w takim razie historyczna chwila, cieszę się, że Ci wpadła w oko :*

      Usuń
  3. *wstaje z trumny*
    *patrzy na notkę*
    *z powrotem do niej wpada i dalej konserwuje się w łzach*
    Wszystko może być nieco chaotycznie napisane i zawierać błędy, ale w trumnie jest mało miejsca na wygodne ułożenie klawiatury, musisz mi wybaczyć. Znaczy się właściwie nie musisz, ale trochę zrozumienia jest mile widziane. Staram się!
    Już na samym początku ikonki ugodziły mnie tym samym sztyletem co ostatnio, jestem już trochę poszatkowana .-. Są prześliczne! Idealnie zagospodarowałaś całą tą malutką przestrzeń. Podziwiam osoby, które potrafią robić ikony, dla mnie to coś ponad siły. Zawsze wychodzi pikselowa papka, a do tego pomysł kończy się już po pierwszej. Ugh.
    Z sygnatur najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia. Chociaż... chociaż druga też jest świetna. Trudno wybrać ;-; Obie są prześliczne, damn, *wszystkie w tym poście są prześliczne. **WSZYSTKO w tym poście jest prześliczne.
    Z nagłówków zdecydowanie zabił mnie ten ostatni. Jest idealny awuhuiweiufew (musiałam umieścić tutaj ten bełkot, bo już kończą mi się przymiotniki).
    Kurde no, co mogłabym tutaj jeszcze napisać. Po prostu bardzo lubię Twoją twórczość i zdecydowanie jesteś dla mnie jedną z najlepszych graficzek. W moim zeszycie na autografy będziesz miała specjalną kartkę obklejoną brokatowymi gwiazdkami.
    Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę i życzę Ci duuużo weny, Misiaku x

    Sing For Absolution
    Pobieram koloryzacje x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczam wszelkie błędy xx wogóle a propo twojej trumny znalazłam ostatnio świetne opowiadanie Mrożka - Testament Optymisty. Jakoś od razu mi się z tobą skojarzyło :P Jej ciesze się że ikony ci się podobają. Polubiłam je ostatnio co nie zmienia faktu, że są złe, okropne, niedobre i po prostu za małe. Zdecydowanie za małe. Ja zawsze jak się zabierałam za ikony to wyłączałam PS zanim chociaż jedną zrobiłam :D cieszę się że wszystkie sygnatury Ci się podobają ♥ Starałam się trochę pokombinowac i nie byłam pewna jak mi to wyszło :) ahfksjdfjks uwielbiam takie bełkoty. Wyrażają więcej niż tysiąc słów.... pora na wzruszenie.... serio mam łzy w oczach ze wzruszenia, topie się po prostu <3 Dziękuję Lisku :* Mam nadzieję że koloryzacje się przydadzą :)

      Usuń
  4. Powiem Ci, że tak jakby pisała test w tym roku poległabym na pytaniu "Gdzie leży Babilon" (czy coś w tym stylu XD) Na szczęście mam jeszcze dwa latka na dowiedzenie się gdzie on leży xd A tak serio, to już wiem (widziałam na Bezużytecznej :p). Kocham biologię! To jest jedyny przedmiot do którego chętnie się uczę! :D Nie mam pojęcia jak można jej nie lubić ;-; Przechodząc do grafiki... druga sygnatura wbiła mnie w fotel! Dżinius! XD Te większe ikonki też są cudowne *-*
    Sing For Absolution
    tradycyjnie pobieram pliki PSD nr. 42 oraz 39 i wszystkie 3 koloryzacje :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dla mnie to akurat byłoby proste bo miałam kiedyś bzika na punkcie starożytnych :D wow podziwiam, ja nie mogę się po prostu tego przedmiotu nauczyc - nie widzę w nim nic ciekawego ani ubogacającego ( no bo serio po co mi wiedziec jaki enzym trawienny co mi trawi w żołądku >_<) Łoł mam nadzieję, że miałas wygodny fotel :D Mam nadzieję, że PSD się przydadzą.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Sing For Absolution
    O matulu!
    Jakie cudowne prace!
    Pobieram dodatki PSD oraz koloryzacje.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dziękuję bardzo :* Oby się przydaly ;)

      Usuń
  6. Sing For Absolution
    Kurczę co tu pisać , wszystko jak zwykle świetnie, pobieram PSD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że się przyda!

      Usuń
  7. Sing For Absolution
    Pobieram koloryzacje
    Najbardziej podoba mi się drugi nagłówek oraz pierwsze ikony. ;>

    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że Ci się podobają :) Oby koloryzacje się przydały!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sing For Absolution
    Pobieram te cudne koloryzacje i pliki psd <3
    Twoje prace są takie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że się przydadzą!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jeśli klikniesz na daną koloryzacje przekieruję cię ona do hostingu gdzie ten plik jest do pobrania :) Klikasz tam tylko pobierz i gotowe!

      Usuń
  11. co do egzaminów, też piszę w przyszłym roku. mam nadzieję, że oszczędzą takich wytworów typu zakleszczotki. swoją drogą do egzaminu nie miałam zielonego pojęcia, co to jest XD też zostałam dobita faktem, iż w przyszłym roku będą trudniejsze, nie uśmiecha mi się to trochę, ale cóż. uh, ktoś tu zaczął biegać :> gratuluję silnej woli, ja za nic nie mogę zmusić siebie nawet do ćwiczenia na wf.
    co do prac - genialne sygnatury! najbardziej chyba podoba mi się druga. tak samo nagłówki i bannery... moim faworytem został jednak ten trzeci nagłówek. pewnie za sprawą kolorystki, uwielbiam odcienie niebieskie.
    /sing for absolution/ pobrałam koloryzacje c;
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, oby tylko nie dali jakiegoś durnego tematu na pracy pisemnej z polskiego bo umarł w butach :C dlaczego CKE lubi ludziom utrudniac życię ? Ciekawa jestem jak czują się Ci źli ludzie którzy wymyślają testy wiedząc że wprawiają gimnazjalistów w życie w ciągłym strachu. Hah pobiegałam tydzień i pogoda się zepsuła - tyle mnie widzieli :P Bardzo się cieszę, że prace Ci się podobają :) Oby koloryzacje się przydały.
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Ja już nie wiem, co u Ciebie pisać :D Ciągłe pochwały, w każdym komentarzu to samo, bo zawsze wszystko jest świetne! Powiem tak, nagłówki, szczególnie te pierwsze i ostatni - powalają na kolana. I te większe ikonki! Są po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dziękuję bardzo ♥ Cieszę się że Ci sie podobają C:

      Usuń
  13. ten ostatni nagłówek jest przeboski <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sing For Absolution
    Nie martw się, bynajmniej o matmę. Każdego roku egzamin gimnazjalny z matmy jest na poziomie dla "niepełnosprawnych matematycznie", także jest łatwy :D bym się starałam o jakiegoś laureata z przyrodniczych, czy coś.
    A wracając do grafiki, to wspaniałe prace, jak zawsze *___* jak Ty to robisz? :<
    3 i 4 nagłówek mi się bardzo podobają <3
    Pobieram sobie koloryzacje ;)
    I pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle dobrze dla mnie :D No z przyrodniczych by się przydał. Yay cieszę się, że Ci się podobają... a nie wiem tak jakoś wychodzi :P Oby koloryzacje się przydały C:

      Usuń
  15. Sing For Absolution
    Twoje prace jak zawsze powalają! Nigdy nie mam się do czego przyczepić i zawsze je oglądam z wielką radością. Ikony są piękne i widać że są bardzo dobrze dopracowane. Z sygnatur najbardziej podoba mi się druga bo uwielbiam jakie kolory ale oczywiście wszystkie są piękne. Powiedz mi skąd ty bierzesz te wszystkie wzorki takie jak na drugiej sygnaturze? Bannery także przypadły mi do gustu. Mają bardzo oryginalną koloryzację co bardzo mi się podoba. Do tego każdy element idealnie ze sobą współgra. Za nagłówków nie potrafię wybrać faworyta bo wszystkie są tak samo świetne jednak moją od razu zwróciłam uwagę na ten niebieski i zielony. I znowu te świetne wzorki na nich są. Co do ostatniego nagłówka to także mi się podoba bo jest taki inny i wyjątkowy. Kolorowanie wyszły ci na prawdę bardzo ładnie. Koloryzacje jak zawsze są piękne i je oczywiście pobieram.
    Pozdrawiam Desari.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Desari C: Bardzo Ci dziękuję za tak miły komentarz, od razu mam ochotę się uśmiechac i uśmiechac :) Wzorki głównie z weheartit.com Oby koloryzacje się przydały ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  16. Kolorowo i majowa się zrobiło, aż miło popatrzeć na te przyjemne dla oka barwy, które polepszają nastrój. Widzę że nie tylko ja 1 lipca będę świętowała blogowe narodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 A wpadło tutaj trochę wiosny, nie można wiecznie byc zimowym. ooo jak miło nie będę samotna :*

      Usuń
  17. Sing For Absolution
    Umieram...jak tu pięknie *.* Zakochałam się w kolorach
    Nie da się wybrać najlepszych prac, wszystkie mają w sobie to coś :D
    Piąteczka, też piszę egzaminy za rok.
    Pobieram PSD i koloryzacje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dziękuję ♥ Fajnie ze ktoś docenia kolory bo to one są w sumie najważniejsze :) Piąteczka będziemy się męczyły razem! Oby dodatki się przydały C:
      Buziaki :*

      Usuń

• Będę wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię, trzeba uczyć się na własnych błędach :)
• Jeśli chcesz sobie pohejtować, miej chociaż odwagę zrobić to publicznie, a nie pisać z anonima.
• Komentarze wulgarne, niecenzuralne etc. będą natychmiastowo usuwane.