2 lis 2014

#12 I hope you find it what you're looking for.

http://funkyimg.com/i/NA3x.png
Miley Cyrus - I Hope You Find It
Witajcie kochani! Nareszcie udało mi się dodac ten post! Bardzo się cieszę bo myślałam, że nie uda mi się tego zrobic w najbliższym czasie. Mam straszne zawirowanie w szkole. Test na teście, konkurs na konkursie, kartkówka na kartkówce, pytanie na pytaniu, zadanie na zadaniu. Mamy już calusieńki listopad wypełniony testami. A do tego zbliżają się konkursy kuratoryjne. W tym roku atakuję angielski - tutaj nie mam wyjścia, cała nasza grupa musi xD oraz historię. Dobrze, że z angielskiego w pierwszej klasie zrobiliśmy całą potrzebną gramatykę. Teraz tylko kłuję słówka z repetytorium maturalnego. Szczerze ? Nigdy nie widziałam tak porytych zwrotów xD. Do tego na lekcjach będziemy przerabiali ksiązkę z LO - New English File, edycja III.  Z historii cała masa dat ale na szczęście rok temu się przykładałam do historii więc sporo pamiętam. Tak bardzo przydałby się jakiś laureat.... Na domiar złego kończy się kolejny sezon Doctora Who. Został 1 odcinek, a potem czekac do świąt na specjalny epizod. Na szczęscie w styczniu powraca Top Gear więc, będzie co oglądac :)
A teraz grafika. W sumie sądziłam że ten post będzie bardzo, bardzo ubogi, a tutaj uzbierala się masa różnych rzeczy! Pierwszy raz zrobiłam tapety. Te dzisiejsze są zainspirowane Carllton. Stwierdziłam, że w końcu trzeba się wziąc na naukę napisów xD. Tak więc dzisiaj dla was 4 sygnatury, 2 nagłówki, 2 textury oraz 4 tapety. Otwierajcie wszystko w nowych kartach bo blogspot bardzo nie lubi grafik xD

http://funkyimg.com/i/NA3z.png

http://funkyimg.com/i/NA3y.png

http://funkyimg.com/i/NA3w.png


http://funkyimg.com/i/NA47.png

http://funkyimg.com/i/NA3Z.png

http://funkyimg.com/i/NA45.png

http://funkyimg.com/i/NA43.png

http://funkyimg.com/i/NA44.png

http://funkyimg.com/i/NA42.png

 
http://funkyimg.com/i/NA3C.png

http://funkyimg.com/i/NA3D.png


P.s 
Zapraszam was do głosowania na mnie w konkursie Katalogu Graficznego na Najlepszego Początkującego
Grafika 2014 roku :) Z góry dziękuję za wasze głosy --> SONDA  
Trzymajcie się <3 

25 komentarzy:

  1. Zdradź mi - ile cytatów z tapet pochodzi z Sherlocka? ;)
    Pięknie, pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z serialu nie ma żadnego :) 1 jest z książki, a pozostałe 3 są z Doctora :) Nawet masz podpisy xD
      Grazie ;)

      Usuń
  2. 2 sygnatura i 2 nagłówek z Niną zakochałam się <3
    Oczywiście reszta też jest bardzo fajna ale te dwie prace wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytłumaczysz mi jak się dodaje koloryzacje do ps

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię tak że otwieram koloryzację i przykładowe zdjęcie zastępuje moim :)

      Usuń
  4. Sygnaturki i nagłówek z Niną spodobały mi się najbardziej. Podkradłabym tapetę, ale preferuję ciemniejsze odsłony. Ogółem fajny pomysł z różnorodnością czcionek. Czepię się jeszcze tytułu notki, gdyż uwielbiam tę piosenkę i mam nadzieję, że nigdy mi się nie znudzi. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) miło mi to słyszec! I Hope You Find It jest przecudowną piosenką, potwierdzam :D ja również Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Sygnaturki są świetne! Drugą już podziwałam na KG :3 Jest nieziemska, szczególnie podoba mi się modelka. Nagłówek z Niną ma świetną kolorystykę, a z Caroline podoba mi się układ stocków, te powielające się lampy bardzo fajnie wyglądają :) Jutro pewnie wrócę z informacją, że skradłam jakąś tapetkę. :P
    Pozdrawiam, Mrs.Punk!
    GalleryGold

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej bardzo miło mi to słyszec ;) Niezmiernie się cieszę, że ci się spodobały :* Pozdrawiam serdecznie i wpadam na bloga ;)

      Usuń
  6. Hejo ^^ Przejdę od razu do konkretów :D Pierwsza sygnaturka (ta z Harrym) jest dobrze wykonana, podoba mi się to, że są dwa zdjęcia a nie tylko jedno. Niby jest B&W a jednak ma w sobie to coś.
    Kolejna sygnatura ma nieziemskie kolory (taaak nadal uwielbiam ciepełko xD) podoba mi się to, że modelka znajduję się w tym najjaśniejszym punkcie pracy zaś boki są ciemniejsze. Trójka to mój faworyt dzisiejszych sygnatur. Jest idealna w każdym pikselu. Koloryzacja, umiejscowienie stocków i modelki. Światła i cienie <3 Ostatnia ma wspaniałe kolory, ale nie pasuję mi wtopienie modelki w tą pracę.
    Czas na angłówki <3 Pierwszy, Klaroline <3 podoba mi się kompozycja tej pracy i te jasne łuny, które przez nią przechodzą, tym bardziej ,że jedna z nich przechodzi przez Caroline/Candice i to świetnie współgra z światłem na jej twarzy. Praca ma taki fajny jesienny klimat a to właśnie jesień kocham ^^ <3
    Drugi nagłówek to cud hihi xD Nina + świetna koloryzacja + cudowna kompozycja + świetne stocki + Ty = Skradłaś moje serce. ^^ Praca ma w sobie jakiś czas (przyznaj się, czarowałaś w Halloween) Na samym początku jak na nią spojrzałam pomyślałam, że dół jest jakiś pusty, ale później doszłam do wniosku, że jednak nie. Wszystko w niej jest świetne, gratuluję.
    Tapety nie w moim stylu, bowiem preferuję ciemne i mroczne, ale podoba mi się w nich ta różnorodność czcionek. Jeśli miałabym wybrać najlepszą to chyba wybrałabym numer jeden.
    Strasznie podobają mi się teksturki. Być może kiedyś je skradnę do jakieś pracy ^^.
    Pozdrawiam
    Lean

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam Ci, że uwielbiam twoje recenzje *_* Jeśli nie to należy to przyznac <3 Świetnie się je czyta, bardzo bardzo dziękuję za te miłe słowa. Sprawiają mi masę radochy *_* Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Och, skoro sprawiają ci przyjemność to oczekuj mnie częściej ^^ <3

      Usuń
  7. jak zrobiłaś taki fajny wygląd bloga
    P.S - naucz robić takie super tła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha szablon tworzyła Kasai :) ja zrobiłam nagłówek :)

      Usuń
  8. Wszystko jest takie sliczne! Masz moj glos w konkursie :) Sama biore udzial, chcialam sie wycofac ale c nic nie zaszkodzi byc w trzecim etapie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ooo dziękuję <3 Nie wycofuj się *_* w pierwszym etapie twoja praca jak dla mnie królowała <3 Bardzo dziękuję za głos ;) Ja głosuję na każdego po kolei :D

      Usuń
  9. Ile tu pięknych prac <3 Sygnatura nr 2 jest zdecydowanie moim faworytem ;)Z nagłowkow ciężko wybrać ale chyba drugi.Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo :* Miło mi że Ci się podoba ;) Już wbijam na twojego bloga :* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O MÓJ BORU TEN NAGŁÓWEK Z KLAROLINE I NINĄ I TA DRUGA SYGNATURA SĄ :OOOO
    Uwaga, panie i panowie, mamy tu kolejną genialną graficzkę ♥ A typografia naprawdę prześwietna, zazdroszczę! :)
    Pozdrawiam! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAA <3 jejku dziękuję bardzo za te ciepłe słówka ;) aż chce się tworzyc <3 Nawet nie wiesz jakiego kopa mi dałaś :D Dziękuję ci bardzo :* Pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Ooooo jaka świetna grafika! :> Nagłówek z Klaroline i sygnaturka 1 i 2- genialne, genialne!! :3 <3
    Powodzenia w szkole i dalszym tworzeniu :>
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło mi to słyszec <3 Pozdrawiam ♥

      Usuń
  13. Informuje, że poglądy nagłówków już działają, nie wiem w co ten Blogger sobie pogrywa, ale jest już naprawione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łuhu mogę nareszcie obejrzec twoje cudeńka :D Oczekuj mnie *_*

      Usuń

• Będę wdzięczna za konstruktywną krytykę i opinię, trzeba uczyć się na własnych błędach :)
• Jeśli chcesz sobie pohejtować, miej chociaż odwagę zrobić to publicznie, a nie pisać z anonima.
• Komentarze wulgarne, niecenzuralne etc. będą natychmiastowo usuwane.